Schade melden

Transportschade melden

We doen er natuurlijk alles aan om je pakketje steeds veilig & wel tot bij jou te krijgen.
Soms loopt het helaas toch nog eens mis – in dat geval doen we er alles aan om dit voor jou op te lossen!

Merk je schade op bij de bezorging van je pakketje, gelieve dan eerst en vooral de zending te weigeren.
Heb je deze toch aanvaard? Dan vragen we je dit binnen 48 uur na ontvangst te melden.

1. Neem enkele duidelijke foto’s van het beschadigde artikel.
Om jouw aanvraag vlot te laten verlopen, vragen je om een enkele foto’s te nemen van het artikel & te uploaden via het contactformulier. We weten dat dit natuurlijk een beetje tijd vergt, maar zo kunnen we meteen aan de slag om jou van een oplossing te voorzien. Belangrijk is dat we minimum volgende foto’s ontvangen alvorens we je aanvraag kunnen behandelen:

  • Één of meerdere foto’s van de verpakking, waar de schade duidelijk zichtbaar is
  • Één of meerdere foto’s van het beschadigde toestel, waar de schade duidelijk zichtbaar is
  • Een foto van het transportlabel, duidelijk & leesbaar – Deze sticker bevat onder andere jouw naam & adres alsook een barcode.

2. Meld de schade via ons contactformulier.
Voor het melden van transportschade, kan je het beste gebruik maken van ons contactformulier. Handig om bij de hand te hebben is je factuur of bestelbevestiging, want daarin staat alle nodige informatie zoals je bestelreferentie. Ook kan je via dit formulier meteen de nodige foto’s uploaden & geven we je de mogelijkheid om extra toelichting te geven.

Meld de schade

3. Wij zorgen voor de gepaste oplossing.
We behandelen elke melding van transportschade individueel, en zoeken steeds een snelle & gepaste oplossing. Zodra we je aanvraag verwerken, nemen we contact met je op. Heb je in de tussentijd toch nog vragen? Dan kan je steeds contact opnemen met onze klantenservice.